Παπαγεωργίου: «Δε νομίζω ότι είχα σχέση με κάποιον πιο πλούσιο από εμένα»

 

Η διάσημη μοντέλο και παρουσιάστρια, Ηλιάνα Παπαγεωργίου, συζήτησε με δημοσιογράφους για τον σύντροφό της, τις προηγούμενες σχέσεις της και την Έλενα Χριστοπούλου.Παραβρέθηκε σε ένα λαμπερό γεγονός ομορφιάς και η Ηλιάνα Παπαγεωργίου εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να μιλήσει με δημοσιογράφους για τον τρέχοντα σύντροφό της, τα πρώην της και την Έλενα Χριστοπούλου. Διαφωτίζοντας την προσωπική της ζωή, μοιράστηκε σκέψεις με μια πινελιά ειλικρίνειας.

«Δεν μένουμε μαζί με τον σύντροφό μου. Είναι καλό παιδί, πολύ καλόψυχος. Δε νομίζω ότι είχα σχέση με κάποιον που ήταν πιο πλούσιος από εμένα. Αλλά δεν το έχω ελέγξει,» ανέφερε αρχικά η Παπαγεωργίου.

«Θα γίνουν επίσημες ανακοινώσεις και μετά θα συζητήσουμε. Έχω ερωτευτεί το "Shopping Star", περνάω φανταστικά,» συνέχισε, τονίζοντας παράλληλα πως η τηλεοπτική εκπομπή "Tv Stars" ταιριάζει τέλεια στην Έλενα Χριστοπούλου.

«Ακολουθώ τους πρώην μου στο Instagram. Ο σύντροφός μου δεν είναι φίλος των εκπλήξεων, γιατί δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις,» απάντησε η Παπαγεωργίου, υπονοώντας την προτίμησή της για προβλέψιμες σχέσεις.

Οι λέξεις της Παπαγεωργίου προσφέρουν μια ματιά στην προσωπική της ζωή, αποκαλύπτοντας ένα μίγμα ειλικρίνειας και μυστηρίου γύρω από τις ερωτικές της σχέσεις. Καθώς πλοηγείται στο φως της δημοσιότητας, οι ειλικρινείς της δηλώσεις προσθέτουν βάθος στη δημόσια προσωπικότητά της, αφήνοντας τους θαυμαστές της να αναρωτιούνται για τις εμπειρίες και τις επιλογές της.

Νεότερη Παλαιότερη